mgr Renata Głuszak-Kosiedowska
logopeda, neurologopeda
- szkolenie z zakresu terapii mowy (elektryzacji krtani), terapii dysfagii i terapii porażeń nerwów twarzowych z zastosowaniem systemu VocaSTIM,
- wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
- praca z dzieckiem autystycznym w zakresie werbalizacji,
- metody postępowania w mutyzmie,
- interwencja kryzysowa wobec dzieci młodzieży i dorosłych,
- potrzeby ucznia chorego somatycznie,
- diagnoza rozwoju psychomotorycznego dzieci 5-6 letnich,
- metody pracy z dzieckiem przewlekle chorym i jego rodziną,
- coaching jako metoda pracy,
- metody aktywne w terapii,
- prawidłowa emisja i profilaktyka zburzeń głosu,
- metoda Celestyna Freineta w procesie edukacyjnym i terapeutycznym,
- warsztat umiejętności społecznych,
- pacjent po laryngektomii,
- dysfagia u dzieci i dorosłych
- ukończyła kurs FaceLifting Transbukalny
Szkolenia:
- „Neurorehabilitacja traktu ustno- twarzowego”,
- „Praca z systemem C-Eye w ocenie pracy pacjenta, rehabilitacji i komunikacji”,
- „Zastosowanie Vocastim w uszkodzeniach obwodowych” ,
- „Integracja sensoryczna w autyzmie”
- „Ruchu Rozwijającego W. Schelburn”,
- „ Kinesjotaping w logopedii”,
- Przezczaszkowa stymulacja stałoprądowa (tDCS)”,
- „Praca z oddechem u pacjentów z niestabilnością oddechowo- fonacyjną”,
- „Oddychanie i jego wpływ na staw żuchwowo- skroniowy”,
- „Funkcja połykania w kontekście terapii logopedycznej”,
- „Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dorosłych i dzieci”,
- „Metoda werbo- tonalna”- trzy stopnie,
- „Samoregulacja dzieci w wieku przedszkolnym i żłobkowym”,
- „Relaksacja żuchwy- ćwiczenia praktyczne”, „Metody stabilizacji stawu żuchwowo- skroniowego, „Praktyczne podejście do muskulatury twarzy i obręczy barkowej”,
- „Jąkanie- od teorii do praktyki”,
- „Szybko, szybko, co na to mój mózg?”- stymulowanie pracy mózgu u dzieci i dorosłych”,
- „Stymulacja oro- facjalna u dzieci z zaburzeniami smaku, węchu i dotyku”.
- „Terapia manualna w gabinecie logopedycznym”,
- „Elektrostymulacja w logopedii”,
- „Szkolenie z zakresu terapii mowy (elektryzacji krtani), terapii dysfagii i terapii porażeń nerwów twarzowych z zastosowaniem systemu VocaSTIM”,
- „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka”,
- „Metody postępowania w mutyzmie”,
- „Potrzeby dziecka chorego somatycznie”,
- „Diagnoza rozwoju psychomotorycznego dzieci 5-6 letnich”,
- „Metody pracy z dzieckiem przewlekle chorym i jego rodziną”,
- „Coaching jako metoda pracy”,
- „Metody aktywne w terapii”,
- „Prawidłowa emisja i profilaktyka zburzeń głosu”,
- „Pacjent po laryngektomii”,
- „ Porażenie nerwu twarzowego z elementami nerwowo- mięśniowego torowaniaPNF”.