KADRA NEURON

Lekarz specjalista rehabilitacji medycznej

kierownik ds. Administracyjnych Centrum Neuron w Bydgoszczy

  • administracja,
  • politologia,
  • zarządzanie finansami i marketing,
  • zarządzanie kadrami medycznymi,
  • szkolenie biofeedback I i II,
  • kurs ruch rozwijający Weroniki Sherborne,
  • kurs sala doświadczania świata.
    • kierownik ds. medycznych
    • pielęgniarka, pedagog
    • studia podyplomowe:
    • organizacja i zarządzanie w ochronie zdrowia
    • zarządzanie jednostkami ochrony zdrowia,

kursy:

  • instruktorski ACLS,
  • ESHM/EDTC obsługi komory hiperbarycznej,
  • specjalistyczny w zakresie resuscytacji krążeniowo-oddechowej dla pielęgniarek i położnych
  • kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego
  • technik masażysta,
  • PNF podstawowy,
  • urazy mózgowo-czaszkowe,
  • obsługa rezonansu stochastycznego,
  • szkolenie zastosowania kombinezonu Thera Suit,
  • certyfikowany terapeuta Saebo.
  • dyplomowany technik masażysta
  • kurs PNF podstawowy,
  • kurs PNF w pediatrii
  • szkolenie zastosowania kombinezonu Thera Suit,
  • sala doświadczania świata.
  • kurs PNF podstawowy,
  • masaż tkanek głębokich,
  • medycyna ortopedyczna wg Cyriax`a moduł A,
  • certyfikowany użytkownik lokomatu,
  • orteza SAEBO,
  • szkolenie zastosowania kombinezonu Thera Suit,
  • sala doświadczania świata
  • kurs medycyny ortopedycznej Cyriax,
  • Postępowanie terapeutyczne z pacjentem po urazach rdzenia kręgowego,
  • – kurs podstawowy badanie i terapia dorosłych pacjentów z chorobami neurologicznymi wg koncepcji BOBATH.
WYKSZTAŁCENIE pedagog specjalny, tyflopeadagog, terapeuta widzenia

 

KURSY I SZKOLENIA

  • Wady wzroku w orzecznictwie i dysleksji rozwojowej – podstawowe zasady
  • interpretacji zaświadczeń okulistycznych dla celów oświatowych
  • Funkcjonalna ocena i terapia widzenia dzieci słabowidzących
  • Dysleksja czy zaburzenie widzenia obuocznego – podstawy ortoptyki
  • Diagnoza i rehabilitacja ortoptyczna w dysleksji – podstawy
  • Po drugiej stronie dysleksji
  • Diagnoza i usprawnianie widzenia słabo widzących dzieci przy pomocy „Programu rozwijania umiejętności posługiwania się wzrokiem” N.C. Barragi i J.E. Moris
  • Diagnoza i terapia pedagogiczna dziecka dyslektycznego
  • Rozwojowy Program Percepcji Dotykowej i Rozpoznawania Znaków Brajlowskich
  • Diagnoza i terapia dziecka z niepełnowartościowym układem nerwowym
  • Diagnoza i wspomaganie rozwoju dzieci w wieku 0-5 lat
  • Trening widzenia, twórczy ruch i zintegrowane widzenie
  • Pedagogika zabawy
  • Kinezjologia Edukacyjna I i II stopnia
  • Ukończyła studia podyplomowe w zakresie rehabilitacji wzroku słabowidzących
  • masaże:klasyczne,lecznicze,segmentarny, punktowy,drenaż limfatyczny,
  • masaż Shantala,
  • masaż gorącymi kamieniami,
  • masaż lomi lomi,
  • masaż bańką chińską,
  • masaż tkanek głębokich (MTG)
  • terapia ręki I i II stopnia Daignoza, terapia, warsztat
  • masaż tkanek głębokich
  • plastrowanie kinezjologiczne w dysfunkcjach układu ruchu – aspekty praktyczne
  • stymulacja bilateralna ciała w masażu tajskim
  • warsztaty masażu Gua Sha
  • Terapeuta integracji sensorycznej,
  • Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej,
  • Pedagog specjalny, oligofrenopedagog – terapeuta autyzmu,
  • Szkolenie „ Integracja sensoryczna w terapii autyzmu” ,
  • Szkolenie „Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju językowego. Programowanie rozwoju języka”,
  • Szkolenie Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju, profil psychoedukacyjny PEP-r E. Schoplera,
  • Warsztaty : „ Autyzm a seksualność”,
  • Szkolenie „ Forum autyzmu, zachowania trudne w przebiegu rozwoju dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju”,
  • Szkolenie : Wykorzystanie Sali Doświadczenia Świata w zajęciach indywidualnych i grupowych,
  • Szkolenie : Metoda Krakowska,
  • terapia neurobiologiczna dzieci z zaburzeniami rozwoju,
  • Szkolenie „ Dziecko autystyczne w szkole”
  • Urządzenia wykorzystujące Ruch Oczu w Terapii, Diagnozie i Komunikacji Dziecka”
  • Sensoplatyka ® – wstęp i trener I stopnia
  • Terapia ręki – szkolenie I i II stopnia

Ukończone kursy:

  • Certyfikat ukończenia kursu podstawowego uznawanego przez IBITA „Ocena i terapia dorosłych pacjentów z chorobami neurologicznymi – koncepcja Bobath”;
  • Certyfikat ukończenia kursu IPNFA – Advanced (level 3A) in Proprioceptive Neuromuscular Facilitation (koncecja M. Knott) – Dyplomowany Terapeuta PNF;
  • Kurs podstawowy według koncepcji Proprioceptive Neuromuscular Facilitation – Kurs PNF 2 (koncepcja M. Knott);
  • Kurs podstawowy według koncepcji Proprioceptive Neuromuscular Facilitation – Kurs PNF 1 (koncepcja M. Knott);
  • Certyfikat ukończenia Kursu Masażu Tkanek Głębokich;
  • Certyfikat z szkolenia: „Praktyczne podejście do terapii w podwieszeniu w praktyce fizjoterapeutycznej”;
  • Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy;

Zainteresowania:

  • piłka nożna
  • rehabilitacja neurologiczna i ortopedyczna
  • podróże
  • kurs plastrowanie kinezjologiczne
  • kurs Anatomy Trains Structure and Function
  • kurs Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja dzieci
  • kurs terapii MEDEK
  • kurs BEBALANCED Funktional Training
  • kurs podstawowy PNF
  • kurs urazy rdzenia kręgowego – postępowanie terapeutyczne
  • Certyfikowany użytkownik LOKOMAT
  • Certyfikowany terapeuta EKSO
  • kurs integracji sensorycznej 1 stopień
  • Badanie i dokumentacja medyczna w fizjoterapii – szkolenie
  • szkolenie LOKOMAT Trainer
  • Absolwent CM UMK w Bydgoszczy

  • Kurs podstawowy PNF

  • Mechaniczne diagnozowanie i terapia zespołów bólowych kręgosłupa metodą McKenzie (moduł A lędźwiowy)

  • Manipulacje krótkodźwigniowe HVLA

  • Badanie i terapia dorosłych pacjentów z chorobami neurologicznymi wg koncepcji BOBATH

  • Kurs podstawowy PNF

  • Kurs plastrowanie kinezjologiczne

  • Kurs terapia manualna punktów spustowych w dysfunkcjach układu ruchu

  • Szkolenie fizjoterapia w pracy z osobami chorującymi na choroby otępienne

  • Kurs Kwalifikowanej pierwszej pomocy – tytuł ratownika

  • Kurs podstawowy PNF
  • szkolenie obsługi LOKOMAT
  • kurs integracji sensorycznej 1 stopień
  • magister fizjoterapii
  • Pnf Basic 1 i 2
  • MTG – Masaż Tkanek Głębokich
  • IBITA Bobath – dla dorosłych
  • Stymulacja bazalna do pracy z osobami z głębokim upośledzeniem umysłowym I stopnia
  • Szkolenie obsługi LOKOMATU
  • Intensywna funkcjonalna fizjoterapia dorosłych chorych po uszkodzeniu mózgu
  • PNF Podstawowy
  • PNF Rozwijający
  • CYRIAX A
  • Szkolenie obsługi EGSO

Ukończenie szkolenia I stopnia i uzyskany tytuł Trenera Biofeedback EEG I stopnia

Magister fizjoterapii

Kurs podstawowy PNF

Kurs Taping Rehabilitacyjny i w sporcie

Obsługa LOKOMAT

Technik masażysta

Szkolenie z pierwszej pomocy z zakresu stanów nagłych, resuscytacji dorosłych i dzieci oraz wykorzystania AED

Certyfikat ” Terapia Biofeedback EEG oraz analiza QEEG w zastosowaniach klinicznych oraz treningu szczytowej wydajności ”

Studia podyplomowe w zakresie Przygotowania pedagogicznego

  • Technik masażysta
  • Kinesiology taping basic
  • PNF podstawowy
  • PNF w pediatrii
  • Podstawy terapii narzędziowej IASTM
  • Diagnostyka funkcjonalna i łańcuchy mięśniowe w treningu motorycznym
  • IBITA Bobath dla dorosłych
  • PNF podstawowy
  • Cyriax A B C
  • Kaltenborn 1,2,3

Psycholog, doktorantka z zakresu neuropsychologii na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego, terapeuta tDCS, współautor prac naukowych, m. in. na temat mikropolaryzacji mózgu.

Ukończyła psychologię (specjalność: psychologia zdrowia i rehabilitacji) na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego. Stale podnosi swoje kwalifikacje i umiejętności, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach z zakresu diagnozy i terapii neuropsychologicznej. Doświadczenie zawodowe zdobywała m. in. w sanatorium, gdzie prowadziła terapię neuropsychologiczną z pacjentami z oddziałów rehabilitacyjnych neurologicznych i kardiologicznych oraz udzielała wsparcia psychologicznego dla pacjentów na oddziale psychiatrycznym geriatrycznym i w ośrodkach dziennego pobytu dla osób starszych, gdzie zajmuje się diagnozą neuropsychologiczną oraz terapią zaburzeń funkcji poznawczych i emocjonalnych w przebiegu chorób neurodegeneracyjnych i powstałych na skutek uszkodzenia mózgu. Prowadzi również działania psychoedukacyjne i udziela wsparcia psychologicznego dla pacjentów i ich rodzin. Interesuje się nowoczesnymi technikami wspierania funkcjonowania poznawczego.

Najważniejsze szkolenia:

  • 2021 – Terapia neuropsychologiczna – wybrane zagadnienia cz. I i II (SCTP-B)
  • 2020 – Neuropsychologia w psychiatrii (SCTP-B)
  • 2020 – Diagnostyka neuropsychologiczna w wybranych schorzeniach ośrodkowego układu nerwowego (SCTP-B)
  • 2019 – Neurorehabilitacja u pacjentów po udarach mózgu i w przebiegu stwardnienia rozsianego (90Consulting)
  • 2019 – Raport z badania neuropsychologicznego (SCTP-B)
  • 2019 – Terapia schematów (Ośrodek Terapii Sensica)
  • 2018 – Neuroanatomia funkcjonalna w praktyce klinicznej (SCTP-B)
  • 2018 – Innowacyjna metoda neuromodulacji – tDCS (Biomed)
  • PNF podstawowy,
  • NDT Bobath,
  • NDT Bobath Baby,
  • kurs Integracji Sensorycznej I stopnia,
  • thera-band academy,
  • diagnoza profilu rozwojowego osób dorosłych i młodzieży z upośledzeniem umysłowym – szkolenie,
  • jak wzbogacić warsztat pracy z dziećmi i młodzieżą aby wzbudzić zainteresowanie i aktywność – szkolenie,
  • alternatywne formy terapii – szkolenie,
  • taniec, ruch i przestrzeń w czterech porach roku – warsztaty cz. I i II,
  • problemy kliniczne i wspomaganie rozwoju dzieci z zespołem Downa,
  • szkolenie zastosowania kombinezonu Thera Suit,
  • analiza chodu w MPD,
  • instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością hipoterapia,
  • kynoterapeuta.
  • kurs pedagogiczny,
  • kurs thera-band academy
  • studia podyplomowe – terapia zajęciowa,
  • zastosowanie tlenoterapii w opiece przedszpitalnej
  • Trójpłszaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych – metoda „Zukunft-Huber”
  • Osteopatyczne zabiegi w pediatrii
  • ukończyła kurs Anatomy Trans w neurologii dziecięcej
  • Neuropsychologia dorosłego
  • HEG biofeedback – kurs doszkalający
  • mgr fizjoterapii
  • wewnętrzne szkolenie z obsługi lokomatu
  • kurs podstawowy PNF (koncepcja M. KNOTT)
  • masaż klasyczny, drenaż limfatyczny, terapia taktylna, refleksoterapia, masaż segmentarny, masaż tensegracyjny, masaż motylkowy, masaż Shantala, masaż bańką chińską, masaż gorącymi kamieniami, masaż kosmetyczny, masaż sportowy,
  • terapia cranio-sakralna (terapia czaszkowo-krzyżowa – TCK),
  • kurs kinesiotaping podstawowy,
  • sala doświadczania świata,
  • kurs Różne oblicza układu odpornościowego,
  • finished course pinopresury
  • technik masażysta: masaż klasyczny, drenaż limfatyczny, terapia taktylna, refleksoterapia, masaż segmentarny, masaż tensegracyjny, masaż motylkowy, masaż Shantala, masaż bańką chińską, masaż gorącymi kamieniami, masaż kosmetyczny, masaż sportowy
  • ukończony kurs KinesioTaing podstawowy
  • ukończony kurs Taping rehabilitacyjny
  • ukończony kurs Pinopresura
  • ukończony kurs Funkcjonalny Trening Sensomotoryczny BeBalanced
  • ukończone siedmiostopniowe szkolenie Terapii czaszkowo-krzyżowej
  • Teoria i praktyka biodynamicznego mechanizmu terapii oraz anaomiczne i fizjologiczne podstawy funkcjonowania Terapii czaszkowo-krzyżowej
        Pływy i pulsacje, zaiskrzenia
    Zaawansowane techniki TCK
    Trauma i terapia, somatoemocjonalne odwijanie, Polyvagal System wg S. Porgisa, terapie wg p. Levina
    Różne oblicza układu odpornościowego, praca z narządami wewnętrznymi
    Praca z dziećmi
    Zasady pracy terapeutycznej z kobietą w ciąży, noworodkiem i niemowlęciem
  • Anatomy Trains Structure and Function Taśmy anatomiczne
    FRSB Łuki stóp i kończyna dolna
    FRSB Wachlarze stawu biodrowego
    FRSB Jama brzucha, oddech i klatka piersiowa
    FRSB Tensegracja kręgosłupa
    FRSB Barki i ramiona
    FRSB Głowa, szyja żuchwa
  • Sala doświadczania świata

logopeda, neurologopeda

  • szkolenie z zakresu terapii mowy (elektryzacji krtani), terapii dysfagii i terapii porażeń nerwów twarzowych z zastosowaniem systemu VocaSTIM,
  • wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
  • praca z dzieckiem autystycznym w zakresie werbalizacji,
  • metody postępowania w mutyzmie,
  • interwencja kryzysowa wobec dzieci młodzieży i dorosłych,
  • potrzeby ucznia chorego somatycznie,
  • diagnoza rozwoju psychomotorycznego dzieci 5-6 letnich,
  • metody pracy z dzieckiem przewlekle chorym i jego rodziną,
  • coaching jako metoda pracy,
  • metody aktywne w terapii,
  • prawidłowa emisja i profilaktyka zburzeń głosu,
  • metoda Celestyna Freineta w procesie edukacyjnym i terapeutycznym,
  • warsztat umiejętności społecznych,
  • pacjent po laryngektomii,
  • dysfagia u dzieci i dorosłych.
  • licencjat fizjoterapii i studia magisterskie z fizjoterapii,
  • kurs PNF podstawowy,
  • kurs: terapia tkanek miękkich w pediatrii,
  • warsztaty: symulacja rozwoju dziecka metodą Weroniki Sherborne,
  • trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci,
  • wolontariusz Fundacji Aktywnej Rehabilitacji,
  • ukończyła kurs NDT Bobath dla dzieci
  • nauczyciel dyplomowany edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej,
  • kurs kwalifikacyjny z zakresu  oligofrenopedagogiki, terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem autystycznym i zaburzeniami zachowania,
  • kurs „ Zespół nadpobudliwości psychoruchowej – rozpoznanie i praca z zachowaniami problemowymi” oraz kurs terapii pedagogicznej w  zakresie edukacji wczesnoszkolnej,
  • swoje pomysły edukacyjne wykorzystuje w pracy z dziećmi pracując w szkole integracyjnej od dwudziestu lat po to, aby w niekonwencjonalny sposób aktywizować  ich procesy umysłowe, rozwijać kreatywne myślenie, pobudzać do refleksji i uogólnień, wszystko stara się robić w konwencji zabawy i samodzielnego doświadczania  świata,
  • prowadzi warsztaty dla innych nauczycieli, studentów i rodziców,
  • współautorka książki „O wprowadzaniu zmian w nauczaniu matematyki w klasach 1-3”, autorką wielu scenariuszy zajęć i artykułów. Brała  udział w projektach badawczych, takich jak: „Dzieci myślą. Jak skutecznie uczyć dzieci myślenia matematycznego”, „Dyscyplina we współczesnej klasie szkolnej w ujęciu socjokulturowym” (projekt realizowany przy współpracy Uniwersytetu Mateja Bela w Bańskiej Bystrzycy i Uniwersytetu w Ostrawie), „Klucz do uczenia się” – Galiny Doyla,
  • od kilku lat aktywnie działa w „Bydgoskim Bąblu Matematycznym”,
  • współpracuje z Instytutem Badań Edukacyjnych.
  • ukończenie warsztatu „Nauka czytania według prof. zw. dr hab. Jagody Cieszyńskiej”
  • Studia wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki  o specjalności nauczanie początkowe – z wychowaniem przedszkolnym – nauczyciel dyplomowany,
  • Studia podyplomowe z zakresu terapii zajęciowej,
  • Kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki,
  • Kurs specjalistyczny Metoda Dobrego Startu w wymiarze 100 godzin,
  • szkolenie Sensoplastyka® – Wstęp
  • kurs doskonalący na bazie Metody Ruchu Rozwijającego V.Sherborne
  • kurs doskonalący z zakresu terapii behawioralnej w pracy z dziećmi i młodzieżą z autyzmem i z zaburzeniami pokrewnymi,
  • Kurs wstępny z pedagogiki zabawy oraz Kurs I i II stopnia z diagnozy i terapii ręki – tytuł terapeuty ręki.
  • Metoda Warnkego – praktyczne zastosowanie treningu słuchowego, wzrokowego, motorycznego w terapii trudności szkolnych. Prowadzenie treningu za pomocą urządzenia BrainBoy Universal
  • Certyfikat BioMed – ukończenie szkolenia EEG-BIOFEEDBACK I stopnia
  • MS Teams w pracy zdalnej.
  • C-Eye®:  Terapia i komunikacja w jednym.
  • Czytanie uczestniczące w AAC.
  • Książka do porozumiewania się – osobista pomoc w AAC.
  • EYEFEEL w terapii i komunikacji.
  • NUMICON – podstawowe umiejętności matematyczne
  • NUMICON – złożone umiejętności matematyczne.

Warsztaty:

  • Arteterapia,
  • „Spójrz inaczej” – szkolenie przygotowujące do realizacji programu wychowawczo-profilaktycznego,
  • Wyzwalanie twórczej aktywności dzieci – pedagogika C. Freineta,
  • Choreoterapia  – tańce w kręgu,
  • Stare i nowe zabawy muzyczno-ruchowe,
  • Tańce ludowe i towarzyskie na lekcjach wychowania fizycznego,
  • Wykorzystanie gier i zabaw matematycznych w edukacji wczesnoszkolnej,
  • Kurs wstępny z pedagogiki zabawy,
  • Mam w swojej klasie nadpobudliwe dziecko … i co dalej?,
  • Muzyka , ruch, taniec – formą terapii w edukacji wczesnoszkolnej.
  • Kurs doskonalący z zakresu terapii behawioralnej w pracy z dziećmi i młodzieżą z autyzmem i z zaburzeniami pokrewnymi
  • kurs I i II stopnia z diagnozy i terapii ręki – tytuł terapeuty ręki
  • szkolenie z zakresu programowania i robotyki,
  • szkolenie z systemu C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabiltacji i komunikacji,
  • szkolenie „Metoda Montessori – poziom I
  • Numicon – kształtowanie umiejętności dodawania i odejmowania
logopeda, neurologopeda, tyflopedagog, oligofrenologopeda

szkolenia:

  • terapia logopedyczna dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym,
  • terapia logopedyczna dzieci z rozszczepem podniebienia,
  • szkolenie z zakresu terapii mowy (elektryzacji krtani), terapii dysfagii i terapii porażeń nerwów twarzowych z zastosowaniem systemu VocaSTIM,
  • elementy masażu w terapii neurologopedycznej,
  • wspomaganie rozwoju mowy dziecka w oparciu o metodę integracji sensorycznej,
  • ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka. Strategie leczenia wg M.D. Klein i T.A. Delaney oral-motor treatment strategies in children,
  • program językowy Makaton – system gestów i symboli graficznych stopień I,
  • kurs: języka migowego I stopnia dla pedagogów.
  • Pedagog,
  • Oligofrenopedagog,
  • Integracja Sensoryczna I i II stopnia wg J. Ayres „Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej”,
  • Integracja sensoryczna w autyzmie,
  • Zaburzenia procesów regulacji sensorycznej u dzieci urodzonych przedwcześnie,
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensomotorycznym,
  • Arteterapia,
  • Szkolenie z zakresu treningu umiejętności społecznych wobec osób z zaburzeniami psychicznymi,
  • Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce – szkolny program interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP”,
  • Kurs Pierwszej Pomocy
  • Ukończyła kurs „Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja dzieci”
  • ukończyła kurs Terapia Ręki Plus
  • kurs podstawowy PNF
  • Terapia czaszkowo-krzyżowa, I i II moduł
  • Kurs przezczaszkowej stymulacji stałoprądowej (tDCS)
  • 7-stopniowe szkolenie z zakresu Terapii Czaszkowo-Krzyżowej
  • Powięź – zintegrowane techniki mięśniowo-powięziowe
  • stymulacja bilateralna ciała w masażu tajskim oraz warsztaty masażu Gua Sha
  • mgr fizjoterapii,
  • kurs PNF,
  • kurs terapia funkcjonalna pacjentów po uszkodzeniu ośrodkowego układu nerwowego,
  • kurs stymulacja rozwoju dzieci z wykorzystaniem metody Weroniki Sherborne
  • Kurs IBITA Bobath dla dorosłych
  • terapia punktów spustowych z zastosowaniem suchej igłoterapii oraz mezoterapii kolagenem
  • terapia manualna wg Typaldosa Fascial Distortion Model
  • Cyriax
  • kinesiology taping
  • doradca suplementacji I stopnia
  • instruktor sportu kulturystyki i fitness
  • kurs podstawowy PNF
  • kurs podstawowy badanie i terapia dorosłych pacjentów z chorobami neurologicznymi wg koncepcji BOBATH
  • Teoria, diagnoza, terapia dysartrii u osób dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi
  • Usprawnianie po laryngektomii
  • Dysfagia u dzieci
  • Afazja – diagnoza i terapia
  • Emisja głosu
  • Diagnoza i terapia jąkania st. I
  • Diagnoza i terapia jąkania st. II
  • Jąkanie wczesnodziecięce – profilaktyka, diagnoza i terapia
  • Terapia jąkania u dzieci w wieku szkolnym
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych
  • Diagnoza i ocena funkcjonowania dzieci z deficytami w rozwoju…
  • Kurs bazowy Masażu Shantala
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs 3-modułowy
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
  • Nadwrażliwość jamy ustnej u dzieci
  • Karmienie dziecka z MPD
  • Elastic Therapeutic Taping in Head, Neck and Orofacial Disorders
  • Terapia ręki I i II st.
  • Opóźniony rozwój mowy
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i Zespołem Downa
  • Metoda SI we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci
  • Efektywna krótkoterminowa terapia jąkania
  • Wspomaganie karmienia dziecka na oddziale intensywnej terapii noworodka i neonatologii
  • Wczesna ocena oralno-motorycznych zaburzeń karmienia dziecka
  • Praca z dzieckiem prezentującym wybiórczość pokarmową i inne trudności z jedzeniem
  • Terapia pozycji oralnej
  • Masaż logopedyczny
  • Masaż Shantala – kurs instruktorski
  • Szkoła jedzenia
  • Analiza zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia i produkcji dźwięków mowy
  • Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniamu neurologicznymi (moduł I)
  • Metoda werbo-tonalna
  • Procedura przejścia z żywienia dojelitowego na lub pozajelitowego na żywienie doustne
  • System C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji
  • Neurologopeda, specjalista w zakresie diagnozy i terapii dysfagii, neuroterapeuta. QEEG a EEG biofeedback
  • Szkolenie QEEG a EEG Biofeedback
  • Szkolenie z przezczaszkowej stymulacji stałoprądowej (tDCS)
  • Szkolenie EEG-Biofeedback I stopnia
  • QEEG II stopnia
  • Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
  • EEG dla neuroterapeutów
  • EEG i QEEG II stopnia
  • W trakcje studiów z neuropsychologii
  • Zaawansowana interpretacja map QEEG
  • Interpretacja zapisu EKG
  • Dyzartria u dzieci i dorosłych
  • Swoiste wzory padaczkopodobne w EEG
  • „Neuropsychologia dorosłego”
  • „HEG biofeedback. Kurs doszkalający
  • kurs podstawowy kinesiology taping.
  • przezczaszkowa stymulacja stałoprądowa ( tDCS)
  • ortopedyczna diagnostyka funkcjonalna i fizjoterapia pacjentów geriatrycznych i nieaktywnych zawodowo- obręcz barkowa
  • I kongres PNF w Polsce – uczestnik
  • PNF kurs podstawowy
  • zastosowanie koncepcji PNF u chorych z głębokim niedowładem kończyny górnej po uszkodzeniu mózgu
  • McKenzie moduł A,B,C,D
  • Metody neurofizjologiczne i terapia manualna w fizjoterapii dzieci i dorosłych
  • Udział w konferencji śpiączka i stany ograniczonej świafomości. komunikacja niewerbalna- możliwości i najnowsze rozwiązania
  • Neurorehabilitacja pacjentów po przebytym urazie czaszkowo-mózgowym
  • Koncept Bobath poziom podstawowy
  • Warsztaty i terapia finkcjonalna pacjentów neurologicznych
  • Terapia taktylna
  • Kinezjologia edukacyjna Paula Dennisona
  • Kurs masaży modelujących sylwetkę
  • Intensywna fizjoterapia pacjentów po uszkodzeniu OUN
  • szkolenie Lokomat Trainer
  • mgr fizjoterapii
  • PNF podstawowy
  • kurs rehabilitacja pacjentów po uszkodzeniu OUN
  • kurs Masażu Tkanek Głębokich
  • nstruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness/ćwiczenia siłowe
  • trener personalny
  • kurs z zakresu treningu funkcjonalnego
  • udział w Kongresie WCPT 2019 Geneva (certyfikat)
  • prezentacja własnej pracy badawczej pt. Knowledge of proper form of basic strength training exercises and injury occurrence among strength training men na WCPT 2019 (certyfikat)

Logopeda, neurologopeda, w trakcie studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej

  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza- terapia- masaż
  • Zespół Aspergera i Autyzm- czyli jak pracować z dzieckiem zagadką
  • Afazja- zaburzenia funkcji językowych
  • mgr fizjoterapii;
  • dyplomowany technik masażysta;
  • kurs podstawowy PNF;
  • kurs terapia funkcjonalna pacjentów po uszkodzeniu ośrodkowego układu nerwowego;
  • szkolenie wewnętrzne z obsługi Lokomatu;
  • kurs plastrowanie kineziologiczne w dysfunkcjach narządu ruchu;
  • szkolenie z pierwszej pomocy z zakresu stanów nagłych, resuscytacji dorosłych i dzieci oraz wykorzystania AED.
  • PNF podstawowy
  • Kinesiotaping
  • Pinoterapia
  • Neurorehabilitacja z terapia funkcjonalną ręki
  • Terapia ręki
  • Anatomia palpacyjna – w trakcie
  • Masaż Tkanek Głębokich
  • Manualne Techniki Leczenia dyskopatii lędźwiowej w fazie ostrej
  • Suche igłowanie – medyczna akupunktura moduł I
  • Kinesiology Taping
  • Warsztaty i terapia funkcjonalna pacjentów po uszkodzeniu ośrodkowego układu nerwowego
  • Fizjoterapia w geriatrii
  • Zintegrowane metody fizjoterapii
  • Terapia manualna w neurologii – moduł I – w trakcie
  • Anatomia palpacyjna z rozluźnianiem struktur mięśniowo-powięziowych – I moduł – w takcie